عالیہ بھٹ مادھوری دکشت کے ساتھ کتھک کریں گی

alia-bhatt
کرن جوہر کی آنے والی فلم ‘کلنک’ میں بالی وڈ اداکارہ عالیہ بھٹ دھک دھک گرل مادھوری دکشت کے ساتھ کلاسیکی رقص کرتی نظر آئیں گی۔میڈیا رپورٹ کے مطابق عالیہ بھٹ گزشتہ ایک سال کے لئے کتھک رقص کی تربیت حاصل کر رہی ہیں۔ اس میں ان کا مقابلہ مادھوری دکشت سے ہوگا جو ایک تربیت یافتہ کتھک ڈانسرہیں۔ اس کے لئے ان کی ٹیم کتھک کی الگ الگ پوزیشن پر کافی محنت کر رہی ہے۔
عالیہ ان دنوں بلغاریہ میں ایان مکھرجی کی فلم ‘برہماستر’ کی شوٹنگ کر رہی ہیں۔ اس میں بالی ووڈ راک اسٹار رنبیر کپوران کے اپوزٹ ہیں۔رنبیر عالیہ کی یہ پہلی فلم ساتھ ساتھ ہے۔اس فلم کی شوٹنگ ختم کرتے ہی عالیہ ‘کلنک’ فلم کی شوٹنگ شروع دیں گی ۔ ‘کلنک ‘ایک پیریڈ ڈرامہ فلم ہے ، جس میں شائقین کو عالیہ کا ایک نیا انداز دیکھنے کو ملے گا۔ اس فلم میں فلمایا جانے والے کلاسیکل ڈوئیٹ ڈانس میں پرانے وقت کی جھلک دکھائی دے گی۔
قابل ذکر ہے کہ دھرما پروڈکشن کے بینر میں بننے والی فلم ‘کلنک’کرن جوہر کاڈریم پروجیکٹ ہے۔ اس میں سنجے دت ، مادھوری دکشت، عالیہ بھٹ، ورون دھون، سوناکشی سنہا، آدتیہ رائے کپور، کنال کھیمو، ہتین تیجوانی نظر آئیں گے۔ اس فلم کے ڈائریکٹر ابھیشیک ورمن کریں گے۔ یہ فلم اگلے سال 19اپریل کو ریلیز کی جائے گی۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.